субота, 28. мај 2011.

Slike Gordane Marković 

Ovaj blog je postavljen sa namerom da predstavim lepotu i umetnost kojom moja majka ispunjava živote svojih dragih i voljenih. Ideju mi je dala moja sestra Nena čiji inspirišući blog http://nena3110.blogspot.com, prate mnogi ljudi koji vole i bave se umetnošću. Čitajući jako lepe komentare na slike koje je moja sestra postavila, poželela sam da i ja doprinesem da se njenim slikama dive i drugi, osim prijatelja i familije. Blog je dobio naziv po još uvek neizdatoj knjizi pesama, s obzirom da Gordana Marković piše i poeziju, a čije ću stihove s vremena na vreme objavljivati.
Uživajte! 




2010.godina


























12 коментара:

  1. Jupiiiiii!
    Ja sam već dva posta danas napisala, i toliko se radujem da si konačno napravila blog, sad ćemo ga reklamirati, na fejsu, na twiteru, svuda....
    Sutra stavljam članak, a ti pogledaj šta sam danas pisala i prokomentariši moje pisanje na 365 lepih dana. Idem da stavim blog u listu, imaš li pratioce, upisujem se...
    LJubim vas obe!

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike:))) Drago mi je da si nam se pridružila:)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29. мај 2011. 16:34

    Vase slike su me ostavile bez daha! Skroz-naskroz! Moram da Vam kazem i to da kada sam ugledala dete na jednoj slici,preseklo me u stomaku! Gotovo da je preslikan moj sin! Veliki pozdrav i srecan pocetak blogovanja!

    ОдговориИзбриши
  4. Već sam na Neninom blogu komentirala tvoje slike, predivne su!!!!!! Svaka je priča za sebe, al posebno me dojmila 6. slika :))
    Lp

    ОдговориИзбриши
  5. Neki ljudi su slikari a neki su jednostavno umjetnici koji diraju u dušu.Slike su predivne nadam se da će ih biti još puno...sa zadovoljstvom ću pratiti blog...

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi je drago da vam se svidjaju slike i hvala vam svima na lepim recima! Bice toga jos, ovo je prva tura, idemo unazad godinu po godinu ili vec cu nesto izmisliti. Polako.. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su prekrasne, predstavljau život, ljepotu življenja i ljubavi. Pozdrav. Loredana

    ОдговориИзбриши
  8. Listam već nekoliko puta gore-dolje ove slike i ne mogu ih se nagledati koliko mi se sviđaju. Stvarnos u predivne i posebne. To se vidi da ih je radio čovjek koji je pravi umjetnik!
    Dobrodošla u blog svijet! :)
    Pozz, Rea..

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман25. март 2012. 01:47

    Prekrasne slike, nemam riječi, jednostavno ostavljaju bez daha !
    Lijepi pozdrav!

    ОдговориИзбриши