субота, 28. мај 2011.

Slike Gordane Marković 

Ovaj blog je postavljen sa namerom da predstavim lepotu i umetnost kojom moja majka ispunjava živote svojih dragih i voljenih. Ideju mi je dala moja sestra Nena čiji inspirišući blog http://nena3110.blogspot.com, prate mnogi ljudi koji vole i bave se umetnošću. Čitajući jako lepe komentare na slike koje je moja sestra postavila, poželela sam da i ja doprinesem da se njenim slikama dive i drugi, osim prijatelja i familije. Blog je dobio naziv po još uvek neizdatoj knjizi pesama, s obzirom da Gordana Marković piše i poeziju, a čije ću stihove s vremena na vreme objavljivati.
Uživajte! 




2010.godina


























14 коментара:

  1. Jupiiiiii!
    Ja sam već dva posta danas napisala, i toliko se radujem da si konačno napravila blog, sad ćemo ga reklamirati, na fejsu, na twiteru, svuda....
    Sutra stavljam članak, a ti pogledaj šta sam danas pisala i prokomentariši moje pisanje na 365 lepih dana. Idem da stavim blog u listu, imaš li pratioce, upisujem se...
    LJubim vas obe!

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike:))) Drago mi je da si nam se pridružila:)

    ОдговориИзбриши
  3. Vase slike su me ostavile bez daha! Skroz-naskroz! Moram da Vam kazem i to da kada sam ugledala dete na jednoj slici,preseklo me u stomaku! Gotovo da je preslikan moj sin! Veliki pozdrav i srecan pocetak blogovanja!

    ОдговориИзбриши
  4. Već sam na Neninom blogu komentirala tvoje slike, predivne su!!!!!! Svaka je priča za sebe, al posebno me dojmila 6. slika :))
    Lp

    ОдговориИзбриши
  5. Neki ljudi su slikari a neki su jednostavno umjetnici koji diraju u dušu.Slike su predivne nadam se da će ih biti još puno...sa zadovoljstvom ću pratiti blog...

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi je drago da vam se svidjaju slike i hvala vam svima na lepim recima! Bice toga jos, ovo je prva tura, idemo unazad godinu po godinu ili vec cu nesto izmisliti. Polako.. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su prekrasne, predstavljau život, ljepotu življenja i ljubavi. Pozdrav. Loredana

    ОдговориИзбриши
  8. Listam već nekoliko puta gore-dolje ove slike i ne mogu ih se nagledati koliko mi se sviđaju. Stvarnos u predivne i posebne. To se vidi da ih je radio čovjek koji je pravi umjetnik!
    Dobrodošla u blog svijet! :)
    Pozz, Rea..

    ОдговориИзбриши
  9. Prekrasne slike, nemam riječi, jednostavno ostavljaju bez daha !
    Lijepi pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  10. Deciding to follow an exercise routine is often very difficult, as well as chosing the best Womens yoga wear for it. Abia and Joseph gives you a hand in purchasing the most confortable womens yoga wear, designed with top performance based fabrics, for you to pursue your new lifestyle. Our womens yoga wear include fashionable originals, from classic pants to non-slip socks and yoga shorts.

    ОдговориИзбриши
  11. There is not a specific time to wear braces for Adults. It is not too late, it is not too early to start using the braces for adults. Using the braces for adults you will obtain the smile that you always dreamed of. As you get used with the braces for adults you will do it’s work and you will see the changes.

    ОдговориИзбриши